Owocowe szaszłyki

Tagi: , , , , , , , ,

Owocowe szaszłyki to piękna propozycja na lekki deser lub sylwestrową słodką przekąskę. Ładnie wyglądają podane w formie jeżyka – wkłute do połówki jabłka położonej na talerzyku lub do górnej części ananasa z liśćmi.

Przepis na 12 porcji, 1 porcja: 40kcal

  • 200 g Ananas świeży
  • 150 g Jabłko
  • 150 g Banan
  • 150 g Winogrona
  • 150 g Mandarynki
  • Patyki do szaszłyków (moje patyki miały 15cm długości)

Owoce obrać i pokroić lub podzielić na cząstki. Żeby banan i jabłka szybko nie zbrązowiały można je skropić i posmarować sokiem z cytryny. Nadziewać naprzemiennie na patyki do szaszłyków.

Owocowe szaszłyki
  • http://www.mojdietetyk.pl/artykuly/zdrowe-ferie-z-dzieckiem-w-kuchni.html Zdrowe ferie z dzieckiem w kuchni

    [...] Owocowe szaszłyki [...]

  • http://www.mojdietetyk.pl/artykuly/z-poradnika-imprezowicza-czyli-menu-okoloimprezowe.html Z poradnika imprezowicza czyli menu okołoimprezowe

Zapamiętaj!

SAŁATA - Liście sałaty zawierają ok. 95 % wody, dlatego sałata jest produktem niskoenergetycznym (100g dostarcza 14 kcal). Sałata zawiera dużo Β-karotenu, nieco witaminy C i E oraz witamin z grupy B. Ponadto dostarcza wielu składników mineralnych takich jak potas, wapń, fosfor, magnez, cynk i spore ilości żelaza.

Zapisz na newsletter

Będziemy inspirować Cię pysznymi przepisami, informować o nowinkach związanych ze zdrowym odżywianiem i promocjach w naszej ofercie.