Magda Sałacka – rozwój zawodowy i osiągnięcia

Wykształcenie:
  • 2017 rozpoczęte studia magisterskie na kierunku dietetyka w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • 2015 – 2017 studia licencjackie na kierunku dietetyka na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, tytuł pracy lic: “Częstotliwość spożycia produktów mleczarskich bez i z dodatkami przez dzieci w wieku 7-14 lat”.

Uczestnictwo w kursach, szkoleniach i konferencjach:
  • Szkolenie “Nadwrażliwości pokarmowe i zaburzenia mikroflory jelitowej, a choroby cywilizacyjne” – II 2017r.
  • I Ogólnopolska konferencja dla specjalistów“Naturalne terapie w praktyce” – II 2017r.
  • Konferencja Żywieniowa “ Leczenie i dietoterapia w chorobach cywilizacyjnych” – V 2017r.
  • Konferencja “Neurobiota 2.0, Autyzm i borelioza, fitoterapia i żywienie pacjentów” – XI 2017r.
    • EXPLOSIVE _PL

Gorąco polecam współpracę z Panią Magdą. Bardzo dziękuję za ogromne wsparcie w trakcie diety. Potrawy są wyśmienite, dopasowane do moich upodobań kulinarnych. Jadam często i syto ( nie muszę podjadać między posiłkami). Wizyta to sama przyjemność, pełny profesjonalizm! Polecam, naprawdę warto! Ania K. z Tczewa.

• Magda Sałacka

Pani Aniu, dziękuję za opinię! Nasze spotkania to czysta przyjemność. Cieszę się, że jest Pani zadowolona ze współpracy, ze mną. Jeszcze trochę miłych i pracowitych spotkań przed nami żeby osiągnąć Pani wymarzony cel. Trzymam za Panią bardzo mocno kciuki! :)

Nowość! Kuracja Online

Napisz do nas!